sunnuntaina, kesäkuuta 28, 2009

Minäkö sitä hellettä ootin?


Tänään on sit saatu "nauttia" helteestä koko rahan edestä. Onneks on voinut ees olla ulkona, vaikka vieraita onkin ollut myös tänään. Alkaa vissiin jo olla ralli meillä sitä tasoa, ettei Hedda jaksa enää reagoida mitenkään ja muittenkin reaktiot on huomattavasti miedompia kun yleensä, vai hellekö siihen vaikuttaa. Tekee joka tapauksessa tosi hyvää tälle meitin metsäläislaumalle tavata vieraita.

Ai niin, kyllä oli omakoiran toiminta tosi nopeeta. Tiistaina tosiaan pukkasin pentueilmon menemään niin perjantaina oli jo pentujen paperit mulla. Ei huonosti, ei huonosti. Ehkä kaik rekkarointijonot viimein ois historiaa.

HEDDA JÄRJESTÄÄ


Miten tää on TÄNNE joutunu, ihan väärä paikka, ihan väärä paikka.


Tää täytyy saada ehdottomasti TONNE.


Vielä vähän, vielä vähän...


Huh! Näin on hyvä.



Eiks kukaan nyt tosiaankaan saa näitä verhoja eteen???!!!!


Hypättäiskö?
Älä nyt hullu oo.


Kato systeri mä oon melkeen vuorella!


MÄ en päässy! Sun vika, sun vika, sun vika!!!!
Käsittämättömiä noi tytöt...


Kyllä tää multa onnaa, ihan varmasti onnaa.


Jaaha, mistä sit tekis?


Tuu vaiks pureksii keppiä.


Onpa tää mielenkiintonen luola.


Eiks kukaan muu uskalla?


Mä näin, et sä menit sinne. TUU heti esiin, HETI!

PUUHAMAAUUTUUKSIA


Jaa, että tällanen aitaus. Missäs tääl sit oli se portti?


Mee pois tieltä elefantti, mä haluun ulos.


Jökötä siin sit vaiks maailmantappiin, mä mikään turha jätkä oo, mä poistun nyt.


Että tämmöstä taloa sit kutsutaan pahvilaatikoks. Joo'o.


No mikä tää sit on, joku tynnyrilaatikko vai?


Juu, kyl tää meno munkin mielestä on välillä aika päätöntä.

Päivän kysymys (vaikkei kukaan oo vastannu edelliseenkään): Kissa vai koira?


Arvatkaa kuka menee huomenna duuniin? Meikäläinen tietty. Koko viikko pitäis jaksaa, koville tulee ottamaan. Seuraava kuvapäivitys ehkä viikon päästä tai jotain, ellen sit tyydy ihan vaan pariin kuvaan kerrallaan... Nyt suihkuun, vaiks siitä tuskin on pal hyötyä, samantein pukkaa hikee. Ja mulla sit EI oo ilmastointia autossa, nautinnollisia päiviä tiedossa, jippii, jippii, jippii. Mut joo, kyl mä nautin kesästä, joskaan en itikoista, näytön eessäkin pörrää just yks ISO kärpänen...

Ei kommentteja: