lauantaina, kesäkuuta 27, 2009

Aika vilakkaa hellettä


Jotenkin mulla oli mielikuva, et viikonloppuna piti olla aurinkoa ja hellettä, mut täytyy sanoo, että ainakin meillä tän lauantain helle jäi alle 20 asteen ja vettäkin ripsahti muutaman kerran. Päästiin kuitenkin pentujen kaa ulos, ei siinä mitään.

KuvioKelluntaa... tai jotain.





Verhot eteen ja heti!!!



SESAM AUKENE!!!


Mä oon noita ja kohta mä lennän...


Ette kyllä nuku MUN leluni päällä. Hus pois!!




Hei mäkin haluun mukaan bileisiin...


PUUHAMAAN UUTUUKSIA JA VÄHÄN MUUTAKIN

Pahvilaatikkoa ei tänään pentujen puuhamaahan raahattu, se kun ei toi vesisade oo erityisen terveellistä pahvilaatikoille. Mut muuta kivaa keksittiin.


Miten ois tällanen pieni pallo?


Keinukin löytyy, eikä pentuja pelottanut. Joku tällanen keinurakennelma oli M-pentueellakin.


Mut tää EI voi olla ruohomatto kun tää on kert ruskee... vai onks tää jotain kuloruohoo?


Isompi kahluuallaskin löyty.


ET kyllä mee sinne, sä hukut!


Mitä sä siellä nökötät, kiipee rohkeesti vaan.

Tänään pennut on kuunnelleet cd-levyä, ukkosen jytinää, raesateen rapinaa, kaatosateen kohinaa ja mitähän siinä nyt vielä oli. Ilotulitukset ja muu pauke jätettiin myöhempään.


Ja siis pennuthan oli ihan tätä mieltä pöydän reunalla pauhaavasta ukkosesta, vaikka meikä pelästy keittiössä kun oli jo unohtanut jättäneensä cd:n soimaan...


Lopuksi päivän kysymys: Montako länderiä tässä kopassa piileksii?


Että niitä helteitä ootellessa.

1 kommentti:

jassu kirjoitti...

Kiitos!
Kuvatarinasi ovat pettämättömät!

Uusia odotellen... ;)
jassu