torstaina, helmikuuta 22, 2007

Starttivalmiina


Nyt mulla alkaa viimein olla "synnytyshuone" viimesen päälle kuosissaan ja rekvisiitta kaikki kerättynä käden ulottuville, myös Chili . Chili siis siirtyi tänään synnytyshuonemajotukseen, tähän asti on nukkunut nuorimmaisen kyljen lämmittimenä. Päivisin saa toki oleilla muiden koirien seassa, ei rouva sentään missään eristyssellissä elele.

KePo haki patjan vinniltä, mä hain peiton ja tyynyn mökiltä, joten nyt on nekin hommat pulkassa. Löysin jopa kaiteissa olleen kuumemittarin, jostain syystä se oli samassa pussissa villalankojen kanssa... Mikähän logiikka siinäkin oli.

Apukätilö saapui tänään, että miehityskin on koossa. Nyt ei kun ootellaan, että koska alkaa tapahtua. En kyllä odota mitään nyt ihan vielä alkavaksi, laskettuun aikaan on vielä päiviä, eikä Chili ole synnyttävän näkönenkään, maha on ihan väärässä kohti vielä. Chili kasvatelkoon masuaa ja me ootellaan kaikessa rauhassa.

Mulla muuten oli kuvakin otettuna, mutta se on kamerassa... Ehkä mä lisään sen huomenna.

Ja sitten se kuva. Näin ylhäältä katsoen ei masua ihan kamalasti olekaan.

1 kommentti:

Adeina kirjoitti...

Sä olet katsos mittaillut lankojen lämpötiloja. Näistä langoista kudotaan lämpimiä paitoja ja näistä tulee viileämpiä. :DDDD

Mä etsin hammasharjaa eilen. Ei ollut treenirepussa. Kävin kaikki taskut moneen kertaan läpi. Ei ollut koulurepussakaan. Ei myöskään kaupparepussa, vaikka mä olisin ollut todella hämmästynyt jos se sieltä ois löytyny. Lopulta hammasharja löytyi koiranherkkuruokien (= mitä lie voitettuja makkarapötköjä ja ruokatölkkejä) keskellä. Loogista?




Niin siis mulla on kaksi hammasharjaa joista toinen löytyy ihan kylppäristä...