torstaina, helmikuuta 15, 2007

Mikä ihme näin nukuttaa?


Enpä muista koska olisin viimeks flunssaa potenut... Selkää kyllä ja milloin mitäkin, mutta flunssasärkyä? Sellasta pientä flunssasta oloa on joskus ollut myös. Enpä siis tänään ensin tajunnut, että minkä takia joka paikkaa jomottaa ja selkä on jäykkä ja väsyttää niin, ettei hereillä tahdo pysyä. Aamupäivän litkin sumppia, joten olis nukahtanut näppäimille.

Päivän edetessä olo sen kun "parani" ja jossain välissä sain ahaa-elämyksen. Mä olen ihan kipee.

Kotona käytin vaan koirat äkkiä ulkona ja painelin soffalle ottamaan kunnon päiväkuolat.

Länderit oli tietty onnesta soikeita, tai ainakin Arska ja Viivi. Niillä on tapana auttaa mua nukkumaan. Arska menee mun jalkataipeeseen ja kuorsaa siellä onnellisena. Ja Viivi sitten, niin Viivi änkee mun päälleni ja tunkee jalkansa mun ja soffan väliin ja potkiskelee sieltä sitten itteään sopivin väliajoin parempaan asentoon. Tänään ei kyllä kenenkään potkiskelut haitanneet, tunnin kuorsasin ihan täyttä häkää välittämättä mistään maailman menosta ympärilläni.

Siis pyykkitutkimus jatkuu edelleen ja huomenna vois olla fiksua pysyä kotona vällyjen välissä, mutta katotaan nyt miltä olo aamulla tuntuu, joskin tänään taidan tosissaan päästä nukkumaan ajoissa.

4 kommenttia:

n-elikot kirjoitti...

Näin viime yönä unta, että olin teillä kenneltyttönä pesemässä pyykkiä :)! Tietää mitä on ennen nukkumaan menoa viimeksi lukenut.

Pikaista paranemista.
Muista levätä ja juoda paljon kuumaa.

-Pia-

Kipa kirjoitti...

Tervetuloa vaan kenneltyttölöimään, pyykkiä kyllä riittää, eikä se varmaan pentujen myötä ainakaan vähenemään pääse ;o)

Kipa

Anonyymi kirjoitti...

Pikaista paranemista!! Flunssa sucks. :-/ Meikäläiselläkin se oli vaivaisen kuukauden joulun tienoilla, ajattelin ettei lähde ikinä pois vaan tuli perhana jäädäkseen...

Anonyymi kirjoitti...

Pikaiset paranemiset lähetti siis Sari G