torstaina, heinäkuuta 19, 2007

Valittaisko valmistajalle?


Hernerokkatorstai tuli, oli ja meni. Söin muuten hernekeittoa duunin ruokalassa ja hyvällä ruokahalulla. Nälkä tekee ihmeitä

Muuten torstai meni kotisivujen kanssa takkuillessa. Päätin, että palautan osan "asia-artikkeleista" takaisin sivuille, ne kun poistuivat kun sivuja uudistettiin, muttei se niin yksinkertasta ollutkaan tällä kertaa, joten älkää suotta rynnikö katsomaan, että mitä uutta sivuilla on, ei vielä kerrassaan mitään, enkä tiedä onko ihan lähitulevaisuudessa tulevinakaan iltoina.

Artikkelit ovat mulla word-muodossa ja mun tyhmä koneeni ei avaa niitä nähtäville vaan tallentaa suoraan työpöydälle, voisin siis olettaa, että jonkun muunkin kone tekee niin ja sehän taas ei ole tarkoitus kun sivujen toimivuutta ajattelee. Yritin kovasti saada wordit aukeamaan aina ja joka kerta koneen asetuksista huolimatta, omaan ikkunaan tai samaan, kunhan jonnekin, mutta ei siitä mitään tullut dokumentit vaan pamahtelivat työpöydälle. Sen jälkeen päätin, että haluan wordit pdf:ksi, mitä niille sitten tapahtuu, jaa'a, mutta mun wordini ilmotti, että makro on vanhentunut ja plaaplaaplaa, joten ei pdf:ää. Jatkan huomenna harjotuksia...

Kun mulla tällä viikolla oli uus hame kolmatta kertaa päälläni, nii'i uskokaa tai älkää mä tosiaan käytän hameitakin, niin huomasin siinä ison reiän. Se oli sauman myötänen ja ensimmäinen ajatus oli, että valitan asiasta liikkeeseen, kyllähän nyt vaatteen on kestettävä enemmän kun pari päivää käyttöä. Päätin sitten kuitenkin olla valittamatta... muistin nimittäin, että Totoro tutki mun vaatteitani silloin yks yö... Onneks hame oli aikasen pitkä, joten sain reiän puseron alle piiloon, kun nostin hameen rintojen alle asti. Sellasta se on kun on pentu talossa, koskaan ei voi tietää mitä seuraavaksi löytyy ja mistä.

Ei kommentteja: