perjantaina, heinäkuuta 27, 2007

Kas, olihan tässäkin viikossa perjantai...


Ai jaa, olisko mun pitänyt kirjottaa tänne jotain tänään? Ehkä...
No jos sitten pari sanaa kumminkin.

Tänäänhän oli unikeonpäivä ja kuin ollakaan, olin perheen kaksjalkojen unikeko. En sen takia, että oisin nukkunut myöhään vaan "olosuhteiden pakosta". Vanhimmainen ei ollut kotona, KePo lähti duuniin jo viiden jälkeen ja nuorimmainenkin oli noussut ajoissa omille menoilleen, joten meikäläinen, matti myöhänen, unikeko, kömpi jalkeille vasta 6.25 ja oli siis viimonen.

Vaatteiden etsiminen olikin varsinainen projekti. Olin kylvänyt kuteeni pitkin kämppää, eikä mulla aamulla ollut tietty mitään muistikuvaa, että minne olin kaiken jättänyt. Muistin mm. vaihtaneeni verannalla housut hameeseen, mutta minne sitten pistin housut. No kaikki löytyi hetken taivastelun jälkeen ja ellei olis löytynyt, niin olishan kaapissa ollut sitten muuta tilalle. Vaan vois kai näitä asioita vähemmän holtittomamminkin hoitaa.

Yössä jo ollaan, päivärutiinit taa jäänyttä elämää, illan viimonen pika-pissi-visiitti enää tekemättä. Ulkosalla oltiin koirien (ja nuorimmaisen) kanssa iltapäivällä kun olin kotiutunut duunista. Celloa en tosin lopulta Chilin kanssa ulos päästänyt, Chili kun "nostelee koipea" siihen malliin, ettei Cellon innostus välttämättä ole ihan tyhjästä nyhjästyä. Arskaa taas en Fliin kanssa päästä ulos kahdesta syystä. 1) Flii ei edelleenkään tajua, että Arska on sokea. 2) Arska on edelleen sitä mieltä, että sais Fliistä hyvän tyttöystävän.

Ai niin tästä eilisestä kuvasta


piti vielä kertomani taustat. Sanoin nimittäin Aasalle, että hae pallo ja mitä toi vanha rouva; tamppatelineeltä pudonneen maton. No kai sekin pallosta käy hätätapauksessa. Kuvan ottamisen jälkeen siirryttiin kuitenkin sopivampiin leluihin elikkäs tässä vanha rouva ja lapsenlapsenlapsensa Totoro ja sisäkumi.





Vaan hauskin juttu: kun siirryttiin matosta sisäkumiin, niin matto unohtu just siihen, mihin se Aasan hampaista jäi ja nyt matto on, KePon ajettua ruohot, hyvin maastoutunut... Ja juu, ei oo kuvaa.

Nuorimmainen lähti maailmalle, joten KePolla on edessään yö yläkerrassa ja mulla vähän enemmän tilaa alakerran punkassa. Viime yö olikin aika "tukkonen", koska Pipuliina oli päättänyt nukkua KePon tyynyn ja mun tyynyni välissä. Patistin Pipuliinan moneen otteeseen yön kuluessa lähemmäs jalkopäätä, mutta aina kun heräsin, niin taas olivat Pipuliinan häntäkarvat suussani.

Tänään oon lukenut Feng shui -kirjaa... saa nähdä mitä ajatuksia aiheesta vielä syntyy ja miten päin kalusteet taas tässä kämpässä pyörii. Toisaalta vois alottaa kaiken turhan ja hamstratun kaman pistämisellä kiertoon, ja tää ei sitten muuten koske kirjoja.

Siinä ne perjantaiset, palajan pariin.
Riemukkaita perjantain viime minuutteja muillekin

ps.
Chili ja Flii lähettävät terveisiä perheelleen lomamatkalla jossain päin maailmaa.



Ei kommentteja: