perjantaina, maaliskuuta 14, 2008

Neito pulassa... ei kun kylässä



Hei, ette kai te aio OIKEESTI jättää mua tänne??


Jaahas, jaahas, sinäkös se oot ton Cellon morsio. Juu'u kyllä minäkin sillon nuorena, haluutkos kuulla...


Mitä, morsio, tämäkö, eihän tällä oo ees oikee aika, ei aika ollenkaan, onko ennen ens vuottakaan.


Mitä tekee sulho? Sulho on samaa mieltä Arskan kanssa ja nukkuu.


Katos kun mä oon pal komeempi ku toi isäukko ja pal nuorempikin. Et kai sä tosissas tullu heilastelemaan tota vanhaa äijää?


Sut on kuules kihlattu Cellolle, että jätähän Totoron vokottelu sikseen. Silleen on pal parempi, usko mua ihan näin hyvällä.


Haluatkos kuulla...ei aika...morsioko...vokottelu sikseen...haluakos kuulla....vanha äijä...ens vuonnakaan...komee...usko hyvällä...
HEI!!!! Ette kai te aio OIKEESTI jättää mua tänne??


ps. Väärinkäsitysten välttämiseksi: Amandan juoksu EI ole alkanut vielä(kään).

Ei kommentteja: