torstaina, huhtikuuta 23, 2009

Päiviensyöjäkone


Mihin ihmeeseen tästä hukku pari päivää?? Mulla on nyt vähän sellanen fiilis, että siinä kun toisten pyykkikoneet syö sukkia, niin mulla on täällä joku sellanen kone, joka syö päiviä. Ei sillä, että oisin mitään ihmeellistä saanut aikaan, pihaa oon vähän raapinut, lähinnä laattapihaa, varsinaiset haravoinnit kun on voinut toistaseks unohtaa.

Ai niin, sit oon käsitellyt vähän kuvia, jotain sain jo kotisivuillekin. K-pentujen kokoontumisajojen ryhmäkuvat on nyt työn alla, parempi myöhään kun ei milloinkaan. Oon huomannut, että sekin voi olla ongelma kun kuvaa paljon, siis useemman sata kuvaa kerralla: menee aikaa ihan siihen, että valkkaa ne kuvat, kun työntää kuvagallerioihin. Ongelmansa kullakin, sano.

Yks ilta meni jätevesijärjestelmäasioissa, sekin systeemi kun on sit uusittava, ei kelpaa enää tuo vanha, vaikkei mun mielestäni huono olekaan kun on kaivoa ja kenttää jne. No uus on nyt sit siinä vaiheessa, että ellei lupa-asioissa ongelmia tule, niin tänä kesänä se tontille tupsahtaa. Ei ne kyllä luvanneet nuoria salskeita miehiä yläosattomissa järjestelmää asentamaan kun suunniteltiin, että käydään sit likkojen kaa lepotuoleihin siihen kaivannon liki sidukat handussa. Ajatella mikä markkinarako: silmäniloa kaupan päälle, tilaa sinäkin järjestelmäsi meiltä...

Nyt alkaa sormet syyhytä takkahuoneen kimppuun, se kun tarttis remontoida. Lattia on huutanut tekijäänsä jo hyvän tovin, en vaan päästänyt KePoa lattian kimppuun ennen K-pentuetta. No nyt asialle on kyllä sitten pakko tehdä jotain, Greta on auttanut päätöksen teossa, sillä mikäpä sen mukavampaa pennun mielestä kun napata kiinni jostain törröttävästä muovimaton kulmasta ja repiä siitä suurella nautinnolla. Niin ja löysipä Greta myös ne pari seinään vesijohtojen jäljiltä jäänyttä reikääkin...

Jatkossa takkahuoneeseen ois tarkotus siirtää mun työpisteeni ja osa kirjahyllystöä. Tosin en tiedä mihin tunkisin takkahuoneen toisen puolen yläkaapeissa olevat romut... Ehkä on viimein aika käydä kaikki tosillaan läpi, sillä silmällä nimittäin, että mitä säästää ja minkä on aika lähteä maailmalle.

Ja jottei liikaa ehtis paikoilleen jämähtää, niin ens viikonlopun vietänkin sitten kurssilla, onneks ei sen kauemma tartte mennä kun Nlaan. Eikä muuten liity mitenkään koiriin.

Ei kommentteja: