keskiviikkona, syyskuuta 05, 2007

Pentukurssikeskiviikko


Mä pääsin tänään mukaan ja muut joutu jäämään kotiin, tänään oli nimittäin pentukurssikeskiviikko.

Ensin meillä oli kyllä ihan äly tylsää. Mut nimittäin kytkettiin puuhun ja mä sain oottaa iäisyyden ennen kun oli mun vuoro. Kuulemma se on hyödyllistä, mun mielestä se oli ihan syvältä.


Sit meillä oli jotain luoksepäästävyyttä, mua kyllä kiinnosti enemmän emännän sijainti noin niin kun yleensä, mutta välillä piti maistella vähän namejakin.


Sit harjoteltiin sitä, ettei saa varastaa ruokaa ilman lupaa. Se on mulle jo ihan tuttu juttu, pitää varastaa sillon kun kukaan ei nää. Ja koska mä jo tän osasin, niin voitte huomata, että kiviäkin kiinnostaa...


Tuolla kupissa oli kyykärmeitä, niin meille sanottiin, ja kuulemma joutuu eläinlääkäriin jos sellasen tapaa, joten piti kiertää vähän kauempaa.


Lopuks me leikittiin ja se on mun mielestä aina ihan parasta erityisesti, jos saan muut juoksemaan. Joskus niitä tätyy vähän komentaa kun kukaan ei viitti juosta kovaa, ne vaan painis tai tekis jotain muuta hidasta ja tylsää.


Meillä oli lopussa kamuna tollanen vähän vanhempi koiraherra. Mä yritin kovasti olla yhtä cool ja nostaa koipee samoihin paikkoihin kun sekin.


Vielä pienet pisut ja sitten kotiin.


ps. Jos joku teistä mun kurssikamuista lukee tätä, niin tiedoksi, että emännällä on kuvia aika pläjäys, vaikka noista loppuleikkikuvista tulikin monista epätarkkoja, ei valo enää riittänyt. Emäntä sit laittaa niitä kuvia muillekin kun kerkee (Kikka varmaan välittää tietoa) eli ehkäs viikonloppuna.

Ei kommentteja: