sunnuntaina, lokakuuta 24, 2010

Aasku-Äijä 11 vuotta

Tänään on vietetty Aasku-Äijän 11-vuotissynttäreitä, tosin silleen ihan rauhallisesti vaan, pikkasen ylimääräsiä herkkuja lähinnä. Niin ja pääsi Arska synttäriajelulle eli vanhimmaisen kyydillä hakemaan nuorimmaista. Kyllä olikin pollee äijä, joka saapui mulle kertomaan, et hei kato mä olin reissussa, mut nyt mä oon taas tässä.

Takan lämmöstä on synttärisankari (ja muutkin) nauttinut. Nytkin rötköttää tossa tuolini takana pitkin pituuttaan.

Pieni kuvakavalkadi synttärisankarin kunniaksi:


Arska ja pallo, niitä kuvia meillä riittää, ulkoiluhan ei ole ulkoilu pallotta.


Kottareissa voi matkustaa, mut sieltä on päästävä poistumaan just sillon kun huvittaa (kuvaaja oli vaan hippasen hidas).


Jälkivaljaitaan on vanha herra päässyt käyttämään, tosi harvakseltaan tosin, hyi laiskaa emäntää (kuvan laatu ei hääppönen, käynnykuva).


Tosiäijälle maistuu kyllä myös jäätelö.


Eikä se oo ukko eikä mikään, joka ei jaksa naurattaa nuoria naisia...


Heddalla ei näytä olevan mitään vanhempaa herraseuraa vastaan.


Tyttären kanssa voi aina välillä leikkiä, vaikkei tuo enää ihan nuori olekaan.


Viivi, Arska ja syksyn lehdet.


Lapsenvahtina voi joskus olla, kunhan ei liian usein ja kunhan napero ei tunge iholle.


ONNEA Arska!!!

Onnittelut myös Arskan veljille Artulle, Attilalle ja Romille!

1 kommentti:

Welmuset kirjoitti...

Olispa kuvakulma erilainen kun Fridalla tuollainen pikkuinen luu .. teidän talossa kun kaikki on niin suurta .. ;0)
onnea Arskalle !