lauantaina, joulukuuta 20, 2008

Hyvää Joulua!!!



Hei tsiikaa Greta, tääl on jotain rojua lattialla. Oisko tällä niin kun tarkotus leikkiä vai? Ja mistä se on tänne siunaantunu?


Katos Totoro, se on pudonnu tuolta tiskarilta, kert sieltä vieläkin roikkuu yhtä ja toista. Mä luulen, et kantsii pistää matalaa prohviilia tai me saadaan syyt niskoillemme tästä sotkusta.


Ei mut kato, emäntä löys meitin namikipon ja avaa sen. Se ei sit kai vielä oo huomannu tätä sotkua, nyt siis ihan hissuksiin.


Hei, mä haluun kans. Mä osaan syödäkin ihan ite, ei tartte tolleen tunkee huuleen. Enkä se ollu mä, joka nää rojut tähän pudotti, ihan varmasti en ollu. Tää on niiiiiiiiin epistä, toinen vaan syö ja toinen saat syyt, vaik on ihan viaton.


Näinks mä oikein, putosko niitä nameja tänne rojujen sekaan...


Ai minne, minne?
Kato nyt mä hämäsin sitä, nyt sä voit antaa niit nameja mullekin, eiks joo


Ai piti poseerata? Nää on jotain rekvistiittaa. No oisit het sanonu. Onks hyvä näin?


Rauhallista Joulua itse kullekin säädylle!

4 kommenttia:

Sirkku kirjoitti...

Aivan ihania valokuvamalleja ja niin viattomia!

Anonyymi kirjoitti...

Mahtavaa! Ja kuvaussessio on ihan identtinen meitin vastaavan kanssa...ja viimevuotisenkin...Ei näitä karvaörkkejä saa katsomaan kameraan samaan aikaan. Ei ainakaan meidän raketteja.

Hyvää Joulua!

-Eeva, Luna ja Timon

david santos kirjoitti...

Brilliant!!!!!!!!!

Anonyymi kirjoitti...

voi kun tuo greta on sulonen!