tiistaina, marraskuuta 28, 2006

Kalenterin pyöritystä


Tää ilta on menny, normaalien rutiinien ohella, äänestystuloksia tutkiessa ja kuvia poimiessa. Sain kalenterin kuvat valmiiksi painoon lähettämistä varten, toivottavasti jokaisen kuvan tekninen laatu riittää, mutta toisaalta on mulla sitten tossa varakuvia, ettei tässä mikään hätä sen puoleen ole. Itse kuvien ja tilauksen lähetys taitaa kyllä jäädä huomiseen, vähän näyttää siltä, jotenkin tää ilta on vaan mennyt menojaan jonnekin.

Niin juu ja olen mä pakannut taas yhden joululahjan, nyt niitä on valmiina ja pakattuina ainakin viis...

Tää bloggerikin kiljuu, että tarttis vaihtaa uuteen versioon, joten kai se kohta täytyy. Tarttis vaan varata vähän aikaa siihen siirtoon, jos ei kaikki vaikka meekään ihan kuten pitää, kun aika usein ei mene.

Ja täytyyhän mun näillä kalenterikuvilla vähän kehua. Eikös olekin hienoja, tosin kaikki eivät ole mun ottamiani, viisi kuvaa on muiden kameroista, ne parhaat viis nimittäin. Ens vuonna, jos intoa riittää sekä kasvattieni omistajilla että itellä, täytyy kai varautua vähän pitemmällä varotusajalla, niin ehtii saada kuvia useemmalta taholta.

Ei kommentteja: