keskiviikkona, huhtikuuta 16, 2008

Cellon seitsemän totuutta


Onni se haasto mut kertomaan totuuksia itestäni, mut mä jätin tän kertomisen siihen kun oli ne häät Amandan kanssa ensin vietetty, ettei vaan totuudet pääseet siihen asiaan vaikuttamaan.

1. Mä oon meidän lauman vähän erilainen, enkä nyt tarkota väritystä tai karvanlaatua tai edes sukupuuta, vaan käytöstä. Mä oon aina halunnut kasvaa isona isoks palveluskoiraks, just niin kun Maltti oli, mut mä en vaan kasva, oon jääny tällaseks kääpiöks. Aattelin sit jossain välissä, että ehkei koko ookaan kovin tärkeetä, jos se onkin se käytös kun tekee palveluskoiran ja varmaan sillä pääsin tavotteeseen, ainakin emäntä usein kutsuu mua palveluskoiraks. Toiset pitää mua vähän hölmönä, mutta mä tykkään totella ja kuunnella käskyjä, niin se vaan on.

2. Mä oon isä, mulla on jo lapsia. Tosin nyt ne on kasvaneet jo isoiks, joten mä pistin (toivottavasti) alulle toisen lapsilauman, ton Amandan kaa nimittäin. Enkä muuten anna Onnille mitään luita, se kuitenkin aina meillä käydessään syö kaikki löytämänsä luut, tyytyköön niihin.

3. Mä osaan tanssia, me käytiin emännän kaa ihan tanssitunneilla viime vuonna ja se oli hauskaa. Mä oon aina valmis esittelemään kaikille mun taitojani, mä oon tosi ylpee siitä, että mä oon tanssija, vähän kun joku sellanen Scandinavian Hunks -tyyppi, paitsi ehkä vähän parempi.

4. Mä nukun kaikki yöt sängyn alla, se on mun mielestä ihan kaikkein paras paikka; sopivan viileetä, ei tungosta.

5. Poika-Popponen on opettanut mulle yhden hyvän tavan, mäkin oon oppinu haukkumaan hurjasti kun me vaikkas leikitään tai juostaan pihalla. Oon mä aikasemminkin osannut kiljua kun emäntä tulee kotiin, mutta tätä taitoa en aikasemmin oo ollenkaan tajunnut. Emäntä ei kyllä oo näyttäny erityisen iloselta.

6. Mä oon valokuvamalli. Heti kun emäntä ottaa kameran, niin mä säntään paikalle ja otan jonkun tyylikkään poseerausasennon. Mä en ollenkaan halua, että musta otetaan jotain tyhmiä kuvia kun mä vaikkas nukun, kuvissa kun pitää esiintyä edukseen.

7. Mä tykkään tytöistä, iällä tai ulkomuodolla ei oo kauheesti merkitystä, se on se sisäinen kauneus, joka tekee vaikutuksen. Tykkään mä vähän pojistakin, mut vähän erilailla, niihin mä en yritä tehdä mitään vaikutusta, joko mä leikin niitten kanssa tai sit mä oon kun niitä ei oiskaan.

Sit kun mä tykkään tosta yhdestä coolista naisesta, niin mä haastan sen, jos se nyt mun haasteisiin vastaa muuten kun käsilaukkua heiluttamalla. Pipu totuudet esiin!!!

Ei kommentteja: