perjantaina, maaliskuuta 02, 2007

Pentupesän ääreltä ei mitään uutta


Jaahas, onkos täällä ketään? Mä vähän luulen, että joka sorkka on KeTyn blogia lukemassa, että oikeestaan vois vaikka jättää kirjottelut sikseen ja luottaa siihen, että kyllä KeTy, ainakin toistaseks, kertoo, jos jotain kerrottavaa on.

Ja mitähän mä sitten oon puuhaillut eilen ja tänään? Siis jotain, mistä kannattais kirjottaa. Pennut on punnittu, siis ihan molempina päivinä. Chili on ruokittu, useempaankin kertaa molempina päivinä. Siivottu on tarpeen mukaan, meinaan pentuhuoneessa, muu huusholli eläköön omaa elämäänsä, sitä en oo siivonnut kumpanakaan päivänä. KePo kyllä siivoo ja tiskaa ja kokkaa Vaan ens viikolla tarttis sitten selvitä täällä ihan keskenään, ilman KeTyä ja ilman KePoa. Sitten taitaa siivoilut jäädä, paitsi pentuhuoneen.

Pentuja on tullut kuvattua. Tosin en mä KeTyn lukemiin pääse, enkä yritäkään sen puoleen. JOS mulla olis ollu digi silloin kun A-pentue synty, niin olisin ehkäs päässytkin gigoihin asti, mutta nyt se jää megoihin. Sen verran sain kuvasaldoa kuitenkin kasaan, että kotisivuilla on muutama uus kuva sekä yksittäispuolella että ekaviikkoiskuvissa. Kohta sitä sitten ollaankin jo toisella viikolla ja huomenna pitäis kai ottaa yksviikkoisedustuskuvatkin.

Ai niin tänään mä oon ollut töissäkin, etätöissä, eli naputellut tästä kotikoneelta käsin ihan työjuttuja Tarkotus oli kyllä olla ihan lomalla, mutta kun tuli sellasia kiirehommia, jotka ei oikein voi ootella lomien yli. Ja mikäs se tässä töitä tehdessä kun ei pennut vielä mitään aktiviteetteja vaadi, niille on aktiviteettia siinä kun syövät, nukkuvat, kakkivat, pissivät ja kasvavat.

Kasvamisesta tulikin mieleen, että aika hirmuinen on suurimman ja pienimmän kokoero. Loput onkin sitten aika samankokoisia. Pikkuinen Fiktio on kyllä sitkeä ja kasvaa koko ajan omaa tasaista ja rauhallista tahtiaan, mielenkiintoista nähdä jääkö siitä lopulta muita pienempi vai ei. Tällä hetkellä Fiktio painaa "jo" yli 190 grammaa.

Tässä piskuinen Fiktio ja lauman suurimmainen Finaali.


Jaa, sieltä tulee kuulemma joku leffa, KeTy tossa patisteli, joten jos sitten tökkäis vaikka mölytoosan päälle.

Ei kommentteja: