tiistaina, huhtikuuta 13, 2010

Kuka uinuikaan pesuvadissa?

Kukapa olikaan keksinyt oivan unipaikan lattialle unohtuneesta pesuvadista?

Muutama kysymykseen vastasi ja kovin vaikuttivat yksimielisiltä, ettei vadissa voinut kölliä kukaan muu kuin Hedda...

Katsotaanpa sitten kuka siellä oikeasti oli.

Hedda? Minäkö? Ei kun mä olen Totoro.


Hedda? Vähän rajaa ja silmä käteen, mä mikään Hedda oo, mä olen Pupi.


HÄH????

Joo, kyllä vastaajat oikeessa olivat, vadissa nukkui Hedda...

Pesuvati oli sen illan hittituote, vuorollaan siellä nukkuivat Hedda, Totoro, Astra (Pupi) ja Cello. Cellosta en saanut kuvaa, se aavistaa kun tartun kameraan, eikä halua tulla kuvatuksi "noloissa tilanteissa".

No ellette arvaa pesuvatiin laitettiin pehmuste ja siitä tuli koirien sänky... meikäläinen joutunee ostamaan uuden vadin kaksjalkojen käyttöön.

Ei kommentteja: